Kära Gil! Så jag saknar den glada rösten som brukade ringa från "Korpilombolo" när vi arbetade med texter!
Åren går sin kos och tiden rinner.
Tiden rinner stillsamt tyst och snällt.
Mycket glöms, men inte allt försvinner.
Alltid någon minns de ord vi fällt.
Alltid någon minns hur de var ställt.
Vila i frid kära Gil
En fantastiskt fin svärmor under en tid i mitt liv. Hoppas du hamnat bland alla dina älskade böcker Gil, vila i frid.
Så många fina minnen från Bra Böckertiden.
Vila i frid fina Gil
Tack för lång fin vänskap. Tack för att du delat med dig så mycket av din klokskap