Tack för du trodde på mig. Det gjorde skillnad. Jag glömmer dig aldrig.
Vila i frid fina Åsa. Only the best die young.
Tack för alla fina minne med dig och Marcus. Sov så gott ❤️
Jag skickade dig en god jul och gott nytt år hälsning till dig på julafton, det fanns en mening. Tack för allt stöd på Kulla., du har gjort spår
Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna!
Vila i frid, bästa Åsa, tack för alla fina stunder tillsammans.
Du är läraren som sätt ett hopp i min skolgång. Du har sätt mig utvecklas och lärt mig mer än vad någon skulle kunna. Du är saknad och det gör ont i mig. Älskar dig min vackra Åsa ❤️
Kära Åsa
I sorgen finns en stor tacksamhet över åren våra familjer umgåtts och jag får styrka från alla minnen jag har kvar.
I din och Lottas relation fanns en värme och omsorg som berörde alla runt omkring Er.
Du lever vidare i våra hjärtan 💝
Vila i frid kära svägerska 🙏
Tack för alla fina samtal och härliga skratt. Så många fina minnen du har gett mig och kloka ord.
En ny stjärna har tänts på himlen
Åsa, tack för alla trevliga, roliga och intressanta samtal vi hade under de åren jag också var på Kulla Gymnasiet.
Fina Åsa ❤️ Vi träffade ju dig i somras då vi firade att det var 50 år sedan vi gick ut nian. Så glad att ha träffat dig då. Beklagar till familjen ❤️ Vila i frid Åsa 💔
Du finns i våra tankar
Vila i frid fina Åsa
Bosse Malin o Pontus
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid
En sista hälsning
Vi saknar dig
Vila i frid Åsa
Tack för allt!
Du finns i våra hjärtan
Tack för allt Du givit