Tack Dagmar för ditt goda och uppskattade arbete för Helsingborgs Hemslöjdsgille!
Tänk om alla människor var lika varma och gästvänliga som du, då skulle världen se annorlunda ut! Tack för att vi har fått ha dig som vän!
Daggen gjorde oss alla glada.
Varje gång jag tänker på Dig, Dagmar, så kommer ett leende på mina läppar. ♥️
Tänker på Dagmar med glädje - en sådan varm karaktär!
Jag är glad att ha lärt känna dig Dagmar. Du hade så
Otroligt många järn i elden och var en fin mamma och mormor till Anns pojkar. Minns dig med värme
Med mång minnen ett sista farväl
Olof och Ellari
Dagmar, den mest omtänksamma av alla!
Sunnanvinden har mojnat,
lagt sig till vila,
men en svag västanfläkt
på stranden,
en krusning på havet,
gräs och blommor
som sakta vajar -
allt minner oss om vår kära vän.
Tack för all glädje,
omtanke, klokskap!
Ett sista tack och farväl
Sov i ro!