Tack Runis för alla fina minnen under seminarietiden, minnen med dig och Lasse, bröllopsfester, roliga minnen med alla vänner, hästäventyr och mycket annat. jag saknar dig. Tulla
Kära Runis, det var ju bara en månad sedan vi sågs på mammas begravning. Vila i frid.
Du var en av dom bästa lärarna jag haft.
Det skulle finnas fler som du.
Vila i frid 🙏💞
Beklagar bortgången av Runis. Kommer alltid minnas alla ljusa stunder och roliga möten med henne i min yrkesroll runt juletid varje år. Tänder ett ljus för henne. /Martin
Nu känns det som att alltför mycket händer alltför fort!
Tack Runis för trevliga möten mellan dig, mig och din väninna Birgitta.
Nu ses Ni båda snart igen!
Far väl!
Kaj
Till minne av Runis
Vila i frid
Vi kommer att sakna Runis på våra träffar!