Tack för alla goa och trevliga ungdomsminnen, resor, gemenskapen med våra barn. Fina minnen.sov nu gott på din sista resa. Du finns i våra tankar.
En kär hälsning från Syföreningen, Dalhem ♡
Sov gott morsan och hälsa dom andra
Vila i frid.
Vila i frid.
Sov i Ro ❤️
En sista hälsning