Tack för allt Elfriede. ❤️
Sov gott. Du är saknad. Titti
Fina kära Elfriede
Jag saknar dig
Jag kommer sakna dig
Tack Elfriede❤️ för alla år vi fick ha dig som granne här i Kållered.Du mötte alltid med ett leende och hade alltid tid att byta några ord.
Vi saknar dig fina Elfriede💖
I ljust minne bevarad, fina Elfi som tog hand om mig och lillebror Sven. Du var vår extramamma i Sundbyberg, fostrade och tog oss till ditt hjärta. Och vi tog dig till våra hjärtan.
Tack Elfriede
Min fina kollega och vän
för alla härlig år tillsammans på ESMA
Sov i ro
Kram Anita
I ljust minne bevarad
Tack för ljusa minnen
Sov gott
Vila i frid
Vila i frid
Vi saknar dig