Tack för fina stunder på sommargatan Ingvar.du är saknad. .Peter o Anne.
Fin begravning för dig.💕❤️
Satt o tönkte för mig själv att jag visste ju vilka låtar du valt..eftersom vi pratat om det några gånger
Nu har du fått ro och slipper kämpa med dina krämpor..
Trummis i Oskar Typings Clan Du va.
Vi spelade i Las Vegas USA
.i radio från Malmö och från Skansen,
sen anslöt du dig till AC/DC-fansen.
Du köpte en Ford Mustang Mach I till bil,
som Du körde till alla bilträffar med stil.
Julle - vilken trummis - tekniskt kunnig och med en enorm spelglädje - tror det var Steppen Wolf som Du tände på... Las Vegas mm - those were the days !!. Monica och jag har ofta tänkt på dig under åren som gått.
Världens bäste trummis i Oskar Typings Clan. Vilka minnen, från Las Vegas till Parken i Billesholm.
Bästa fina älskade Ingvar. Du har inte gått bort. Du har bara gått i förväg. På återseende ❤️🕊
Så roligt vi har haft .på våra resor ..våra fester.
Tacksam för jag fick lära känna dig ❤️
Nu äntligen får du vara tsm med din bror.
Hoppas dom har båtabrännvin däruppe
Kära Ingvar, tack för att jag fick lära känna dig, tack för alla skratt och äventyr tillsammans med dig och Ulla.
Kommer minnas dig med mycket värme och glädje.Jag hoppas det finns en Mach 1:a , en jädra massa kaffegökar och en och annan pepparbiff till dig där du är nu❤️
Du var en jäkel på att hitta smeknamn till alla, och mitt lever fortfarande kvar ska du veta,
Underbara Ingvar, tack för allt❤️ //” Jonsson”
Sov gott
Marianne
Susanne och Therese med familj