Tack för alla roliga minnen med dig. Sov gott Stefan ❤️Kram Magnus & Ylva
Vila i frid, min gamle fågelskådar och ringmärkar kompis🦉🐦⬛🦅
Sov gott Bäckis. Tack för fina jobbminnen 🌼
En sista hälsning