Den 26 maj förde vi pappa till den eviga vilan. Vi gravsatte honom bredvid mamma så nu är de återförenade❤️
Vila i frid käraste Hasse. Du och Annatua är djupt saknade. Ber för er🙏🏻✝️❤️
Glad påsk fira med Mamma
Älskade fina Hans, den glädjen du spred går aldrig att glömma. Mina år tillsammans med dig på Syréngården var verkligen bara glädje! Jag är så otroligt glad att jag fick korsa vägen tillsammans med dig, Jan-Olof och Stefan. Många glada skratt och tosiga möten. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du och AnnaTua njuter av varandras sällskap nu. Saknar dig min lilla Hasse man! Kram på dig!
Hasse, nu är du hos AnnaTua och drar dina torra skämt men äntligen är ni återförenade. Minns med glädje mina ungdomsår och alla roliga stunder. Tack för allt. Vila i frid bästa du ❤️
Vila i frid!
Vila i frid tänker på alla fina minnen vi har haft
Fina Hasse, hälsa alla 🙏
Sov gott Hasse, du var alltid så glad när vi träffades,
Må Du vila i frid käre pappa-tack för allt!
Vila i frid. Kjell, Pia, Mikael, Janet med familjer.
En sista hälsning