Fantastiska Inga-Lill. Alltid lika fin och pratglad. Har genom alla dessa år sett framemot våra stunder. Så många samtal om livet. Hoppas du har det bra tillsammans med Håkan ❤️. Hälsa från mej! Kom gärna och hälsa på.
All kärlek! ❤️❤️❤️
Kära svärmor, idag skulle vi firat dig.
Generösare och mer omtänksam svärmor
får man leta efter.
Du finns i våra tankar och hjärtan för alltid.
Bästa svärmor, idag skulle det varit en stor dag i ditt liv,
tänk – 80 år.
En dag fylld av skratt, kaffe på fat och berättelser
från ett liv som gett så mycket till så många.
Även om du inte är här och firar bland oss,
finns du i varje minne, i varje leende, i varje hjärtslag.
Vi tänker på dig idag,
med tacksamhet för allt du var
och för allt du fortfarande betyder för oss.
Grattis på din dag –
du är saknad, men aldrig borta.
Till Mamma - idag skulle du fyllt 80-år!
Jag är dig evigt tacksam
för livet som jag fått
och för att du funnits där
i stort såväl som smått.
Du har så ofta varit
en förebild för mig
och mycket här i livet
har jag lärt mig av dig.
All kärlek och din omsorg
har stärkt mig i mitt jag.
Så tack för allt du gett mig
och ger mig än idag.
Vila i frid
Anette & Magnus
Theo, Evelina och Elliott
En sista hälsning
Janet o Larsa med familjer
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
Du finns för alltid i våra hjärtan.