Tack Hilde för många goda år som grannar på Gartnergatan.
Vila i Frid!
Så många år du var granne med oss. Absolut bästa grannen! Du har levt ett långt och bra liv. Vi saknar dig, men minnet lever i våra hjärtan.
Liebe Hilde, gerne und oft hole ich mir die Erinnerungen ins Gedächtnis über die schönen Tage, die wir bei Dir verbringen durften. Wir waren immer herzlich willkommen und Du warst uns eine liebenswürdige Gastgeberin. DANKE ! Jutta und Joppi
Kära Hilde, jag tycker om och ofta att väcka minnen av de vackra dagar vi fick tillbringa med dig. Vi var alltid välkomna och du var en vänlig värdinna mot oss.
Sov gott älskade Hilde, kommer sakna alla våra stunder tillsammans
Liebe Hilde, ein letzter Gruß aus Deutschland von Jutta und Silke