Tack Bästa Birgitta för att jag fick lära känna dig
Birgitta, min fina omtänksamma vän. Så mycket vi delat och så underbara samtal vi haft. Du finns i mitt minne och jag saknar dig!
Jag har så fina minnen, av dig Birgitta, från när vi delade målarateljé på Bruksgatan. Vila i frid.
Kära Birgitta, jag vill gärna skriva några rader, då min mamma Eva Kjebon och du var väldigt goda vänner., Dessutom var du även min gudmor. Tyvärr tappade mamma och du kontakten vilket var väldigt tråkigt och det gör säkert att ni barn till Birgitta inte hört talas om min mamma Eva och mig. Jag var precis nere i källare och tittade i album där finns det bilder på dig Eva och mig från 1959.. Jag ville skriva några rader för att säga att jag tänker på er. Min mamma Eva dog 2014 efter en olyckshändelse, Varma hälsningar Helene
Kära Birgitta,tack för alla härliga stunder jag fick nöjet att ha dig i min behandlingsstol för fotvård,det är fina minnen och kloka ord jag bär med mig.Sov gott
En ny stjärna har tänts på himmelen. Tack för alla trevliga samtal och härliga skratt.
Birgitta, från gymet kommer vi alltid att minnas när du twistade loss i Let’s Twist Again ❤️
Kära Birgitta! Tack för din kärleksfulla blick, dina goda och vittförgrenade tankar och din känsla för det vackra i världen! Fastän vi inte har kunnat mötas så ofta sedan den terminen jag gick hos dig i akvarellmålning så har varje möte varit ett berikande äventyr. Jag saknar dig redan. God fortsättning önskar jag dig!
Tack för alla fina minnen från bland annat Höllviken och Hittarp. Jag kommer minnas dig med värme, och jag är glad att flera av dina tavlor pryder mina väggar
Tack för alla ljusa minnen
Det finns en glädje större än sorgen - glädjen att minnas.
En sista hälsning